Baba

Hetvenéves asszony és szoptató anya a fürdőruha-kampányban

Egy amerikai fürdőruha-márka minden eddiginél hatásosabban üzeni, milyen sokféleképpen lehet szép a női test.
2021. Június 17.

A harmincöt éves Liz Ariola, és édesanyja, a hetvenkét éves Barbara Costello sosem gondolta volna, hogy egyszer a testpozitív gondolkodás “arcai” lesznek egy országos kampányban. Ettől függetlenül ma már örömmel viselik ezt a szerepet, meg persze a fürdőruhát!

Ariola egy népszerű anyablogot vezet. Még csak három hónapos volt a harmadik fia, amikor Instagram-üzenetet kapott a Summersalt fürdőruhamárkától.

“Kíváncsi voltam, vajon mit akarnak mondani” – mesélte a Today.comnak, hozzátéve: kezdetben véletlenül adta meg nekik az édesanyja e-mail címét is. Mikor rákérdeztek, nevetett, mondván, az anyukája már hetvenkét éves, de ha fürdőruhában akarják látni, nyugodtan kérdezzék meg. És a cég komolyan vette a dolgot.

Tulajdonképp Ariola édesanyja sem ismeretlen a netezők körében, a karantén alatt sok követőt gyűjtött főzős videóival. Végül beleegyezett, hogy lányával ő is csatlakozzon a kampányhoz. Ugyanakkor mindkettejüknek voltak fenntartásaik…

“Én még szoptatok” – mondta Ariola a Summersalt marketingeseinek, és rákérdezett, elviheti-e a babáját a forgatásra.

Barbara, a négygyermekes anya és nyolcszoros nagymama pedig attól félt, hogy bikinis képek készülnek majd róluk, vagy esetleg olyan fürdőruhát kap, amiben nem érzi jól magát.

Végül mindkét félelem alaptalannak bizonyult.

A bejegyzés megtekintése az Instagramonsummersalt (@summersalt) által megosztott bejegyzés

Ma már mindketten azt mesélik, hogy nagyon jól érezték magukat a forgatáson. Taylor Swift zenéjére táncoltak friss frizurával, és sminkkel. Ariola azt meséli, hogy korábban ő maga sem tudta elfogadni a testét, ezért sosem vett volna részt ilyesmiben, azonban édesanyja lelkesedése rá is átragadt.

“Ő kezdett a felvételeknél, láttam, amint fürdőruhában táncol a kamera előtt – meséli. – Ez az energia bizony fertőző… Igazán inspiráló volt, ahogy hetvenkét évesen táncolt. Bátorságot adott nekem is, hogy odaálljak.”

Csakhogy épp, amikor Ariola következett volna, fiának, Scooternek etetési ideje volt. Az eredmény? Igazán erőteljes fotók egy nemrégiben szült édesanyáról, aki fürdőruhában szoptatja a gyermekét.

A Summersalt márka május közepén jött ki test-pozitív kampányával, amelyben végül huszonnégy nő vett részt az élet legkülönfélébb szakaszaiból – mind színes fürdőruhában. Volt köztük olyan modell is, aki mindkét lábát elveszítette egy fertőzésben. A kampány képeit ITT tudod megnézni.

“Nagyon büszke vagyok erre az akcióra” – nyilatkozta Reshma Chattaram Chamberlin társalapító, hozzátéve, hogy egykor, amikor tinédzserkorában indiai bevándorlóként az Egyesült Államokba érkezett, a reklámokban nem sok olyan nőt látott, aki hasonlított rá. “Ez a kampány üzenet minden nőnek, fiataloknak és időseknek egyaránt, hogy lássák: a szépség nem számok vagy méretek függvénye – minden csak megközelítés kérdése. Ezt a gondolatot szeretném továbbadni a gyerekeimnek is.”

“Soha nem vagy túl öreg ahhoz, hogy valami újat próbálj ki” – tette hozzá Costello, akinek egész alakos képe Amerika-szerte díszíti a hirdetőoszlopokat.