Terhesség hétről hétre

Baba fejlődése

Inkontinencia terhesség alatt

2007. szeptember 5.

Forrás: Kismama magazin

A magzat növekedésével egyre nagyobb súly nehezedik a hólyagra, a terhességi hormonok hatására pedig lazábbak lesznek a szövetek.

Nem meglepő hát, hogy a várandósság hónapjai alatt egyre nehezebb feladatot jelent a vizelet visszatartása. Bár a tünetek nagy része a szülés után rögtön elmúlik, mégis érdemes foglalkozni vele, hiszen ez a szervezet figyelmeztetése, hogy érdemes lenne ezt a területet is edzeni, mozgásban tartani.
A betétek is segíthetnek, de az igazi, hosszú távú megoldás az intimtorna lehet, amelyet még a terhesség utolsó hónapjában sem késő elkezdeni, és várandós anyukák számára is teljesen biztonságos! Itt nemcsak az izmok összehúzásának és erősítésének helyes technikáját tanulhatják meg a nők, hanem a legmegfelelőbb testhelyzeteket is, hiszen nem érdemes az amúgy is feszülő tartószalagokat, gátat, hólyagot nyomással vagy préseléssel tovább gyengíteni!

Próbálj ki egy intimtorna tanfolyamot

Az intimtornát tanfolyamon lehet leghatékonyabban elsajátítani és begyakorolni.
Az intimtornát Arnold Kegel, egy amerikai nőgyógyász "találta fel", a tornagyakorlatokat is róla nevezték el, Kegel-gyakorlatoknak hívják, valószínűleg már hallottál is róla. A Kegel-gyakorlatokat nagyon könnyen elsajátíthatod a tanfolyamokon, utána pedig már könnyű szerrel otthon is el tudod végezni őket bármikor. Az intimtorna olyan érzés, mint amikor pisilés közben egy pár másodpercig visszatartod a vizeletedet. Ez a mozdulat erősíti a medencefenék izmait.
Naponta többször végezd el a gyakorlatot szülés után is. Ezt megteheted eleinte akár pisilés közben is, aztán ha már belejöttél,gyaloglás, üldögélés, fekvés vagy sorban állás közben is.

Hozzászólások

Támogatóink ajánlatai

h i r d e t é s

Facebook

Szponzorált hirdetések