Terhesség hétről hétre

Baba fejlődése

Ezt edd a babáért!Tanácsok fiúknak

Szerző: Sződy Judit

2011. december 12. | Frissítve: 2013. november 4.

Forrás: Róbert Károly Magánklinika Meddőségi Centrum

Azzá leszel, amit eszel - így szól a bölcsesség. De arra talán ritkán gondolsz, hogy utódaid is azzá lesznek, sőt: fontos, hogy mit eszel, ha szeretnéd, hogy egyáltalán legyenek utódaid.



A szaporítószervek megfelelő működéséhez, a megtermékenyüléshez és az embrió fejlődéséhez is hozzájárul, hogy mi kerül a szülő tányérjára. A nem megfelelő vitamin- és ásványianyag-bevitel ronthatja a hormonális működést, gátolhatja a spermaképződést. A legegyszerűbb, ha a leendő apa figyel arra, hogy friss zöldséget és gyümölcsöt is fogyasszon. Paradicsomból nem elég a ketchup a sült krumplin! A kenyér, a tészta, a süti teljes kiőrlésű gabonából készüljön. A csülköt cserélje le csirke- vagy pulykahúsra, és a hallal is barátkozzon össze. A dió és más olajos magvak is értékes anyagok forrásai: végre legális a szotyizás! Igyon sokat. Lehetőleg vizet... És szorítsa háttérbe a finomított élelmiszereket, a cukrot, alkoholt, koffeint. Ha biztosra akar menni, vonuljon be a drogériába a következő listával. A rajta szereplő tételek ugyanis fokozzák a sperma mennyiségét és mozgékonyságát. Kell némi türelem, hiszen három-négy hónap is kell, mire kifejtik hatásukat.

Termékenységfokozók


- arginin
- Q10 koenzim
- lenmagolaj
- Sütőtökmag: sok cinket és esszenciális zsírsavat tartalmaz, melyek szükségesek a férfi normál reproduktív működéshez.
- L-karnitin, L-arginin (aminosavak)
- multivitamin-ásványianyag komplexek
- szelén
- B12-vitamin
- C-vitamin
- E-vitamin
- Cink a megfelelő spermatermeléshez és a megfelelő tesztoszteronszint eléréséhez.

Jó étvágyat és sok szerencsét. Drukkolunk!
Szaktanácsadó: Dr. Tekse István szülész - nőgyógyász a Róbert Károly Magánklinika Meddőségi Centrumának munkatársa.

Hozzászólások

Támogatóink ajánlatai

h i r d e t é s

Facebook

Szponzorált hirdetések