Terhesség hétről hétre

Baba fejlődése

Ételkombinációk, amiktől egészségesebbek leszünk

2016. november 2. | Frissítve: 2017. október 11.

Forrás: MediPress

Van, hogy bizonyos ételeket célszerű keverni egymással: a méz és a tej például kimondottan jó barátok. Egyes ételek segítenek abban is, hogy a tápanyagok jobban felszívódjanak.

A joghurt-banán párosítás is jó

Rob Hobson londoni táplálkozástudományi szakember azt kutatja, hogy bizonyos ételek milyen kombinációkban fejti ki leginkább áldásos hatásukat. Számtalan ilyen kiemelten egészséges és ajánlott opció létezik, ezek közül osztunk most meg néhányat.
A babban bőségesen található vas, ami a kelbimbó segítségével könnyebben felszívódik a szervezetben. A lazac D-vitamin-tartalma magas, ami tejföl segítségével jobban hasznosul. A joghurt tele van kalciummal, és a banán az, ami segít abban, hogy az ásványi anyag még jobban be is épüljön a szervezetbe.
Kevesen tudják, de a paradicsom és az olívaolaj is remek barátok, mivel így a paradicsom antioxidáns hatása lényegesen jobban érvényesül. A kurkumin és a feketebors szintén hatékony együttműködésre képesek, érdemes őket együtt fogyasztani az immunrendszer erősítése érdekében.
Ha valaki fáradt, de képtelen elaludni, valóban fogyaszthat tejet mézzel, mivel ez a kombináció segít a melatonin-termelődésben, ami álmossághoz vezet. A zöld tea citromlével fogyasztva szintén szerencsés választás, mert segít az antioxidánsok tökéletesebb felszívódásában.

Hozzászólások

A család kedvenc robotja (X)

Gyerekkoromban imádtam a Mikrobi című rajzfilmet. Mindig arról ábrándoztam, hogy milyen szuper lenne, ha Terka nénikénk helyett ránk is egy ilyen robot-dadus és tanár vigyázna.

Támogatóink ajánlatai

h i r d e t é s

Facebook

Szponzorált hirdetések

Legkeresettebb címkék