Terhesség hétről hétre

Baba fejlődése

Eladnád a megunt játékokat? - Így írd meg a hirdetés szövegét!

Szerző: Guttmann Enikő

2012. március 7. | Frissítve: 2015. november 19.

Forrás: HáziPatika.com

Egy hirdetési szöveget megírni amolyan helyből hasraesős feladat: egyszerűnek tűnik, de kellő rutin híján komoly fejtörésbe torkollhat.

Aktív anyukaként minden bizonnyal megspórolnád magadnak a töprengésre szánt időt, lásd hát tippjeinket!


Gondolkodom, tehát vagyok!

Hozz létre egy új Word-dokumentumot, próbálgasd itt a szárnyaidat. A kész szöveget elmentheted, és később is fel tudod használni más hirdetések feladásakor, a megfelelő részek módosításával.

Már az első sorban eldől minden

Ha a hirdetésed fejléce vonzó, figyelemfelkeltő, sokkal több érdeklődőre számíthatsz. Írd bátran, hogy "kis hercegnőknek", "vagány pasis cuccok" vagy "rózsaszín álom", a kíváncsiság hajtani fogja a böngészőket.

Hirdess okosan!

Óvatosan a nagybetűkkel!

Egyes szavakat nyugodtan írj csupa nagybetűvel, de ne vidd túlzásba! A caps-lock folyamatos használata kiabálásnak minősül a netikett szerint.

Vevőcsalogató márkák

A legtöbb anyuka szereti a márkás gyerekruhákat, legjobban az angol használt cikk megy. Ha a te ruhád is ilyen, mindenképpen jelezd a hirdetésben!

Azt is, ami egyértelmű!

A legtöbb ruháról el lehet dönteni, hogy fiúnak vagy lánynak érdemes megvenni, de azért te is írd oda. Akkor is, ha rózsaszín és szoknya.

A korrektség fél egészség!

Még a legkisebb hibát is tüntesd fel a hirdetésben, ha javított, enyhén bolyhos, kicsit kopottas, szálhibás vagy használt termékről van szó. Sok kellemetlenségtől kíméled meg magad, ha eleve felhívod erre a vásárló figyelmét, nem pedig otthon, a ruhákat nézegetve szembesül ezzel.

A száraz tények

A szövegben feltétlenül szerepeljen, az adott termék kinek való (fiú-lány), mekkora méretben, milyen évszakban használható, milyen állapotban van (új vagy használt), ha csomagot adnál el, mekkora a darabszám. Babakocsi vagy komolyabb játék eladásakor érdemes a forgalmazó honlapjáról ellesni a fontosabb adatokat.

Az ár tekintetében légy realista!

Mikor eldöntöd, mennyi pénzt kérsz a termékedért, ne abból indulj ki, te mennyit fizettél érte. Nézz körül, hogy a tiédhez hasonló dolgokat mások mennyiért hirdetnek, ez egy reális alap az induláshoz.

Ne mindenáron!

A jelen gazdasági helyzetben mindenki igyekszik minél olcsóbban hozzájutni az általa kiszemelt dolgokhoz, ez viszont nem jelenti azt, hogy neked fillérekért kell elkótyavetyélned a holmikat. Ha sehogy sem jutsz dűlőre az erőszakosan alkudozó vásárlóval, inkább rakd félre a cuccokat, és hirdesd meg később.

Hozzászólások

Támogatóink ajánlatai

h i r d e t é s

Facebook

Szponzorált hirdetések

Legkeresettebb címkék