Terhesség hétről hétre

Baba fejlődése

6 könnyű jóga póz gyerekeknek

2016. július 21.

Forrás: babaszoba.hu

Együtt jógáznál a gyermekeddel? Próbáld ki az alábbi vicces, állatok ihlette jóga pózokat! Melyik lesz a kedvence vajon? A béka vagy a teve?

Az alábbi 6 jóga póz hasznos, és ugyanakkor vicces is, minden gyerek imádni fogja, ha az anyukájával együtt végezheti el a gyakorlatokat. Próbáljátok ki őket ti is!

Kígyó

Hasalj le a földre, arcod nézzen a föld felé, lábaid legyenek szorosan melletted. Karodat a hátad mögött kulcsold össze, az ujjaidat fond egymásba. Emeld meg a mellkasod és sziszegj, mint egy kígyó.

A gyerekek is szerethetik a jógát

Flamingó

Kezdésnél állj egyenesen, mindkét lábad legyen a földön. Tárd ki a karjaidat, mintha szárnyak lennének. Emeld fel a bal lábad a földről és told hátra, tartsd meg így a levegőben. Tedd vissza a bal lábad a földre, a karjaidat szintén zárd magad mellé és állj egyenesen. Ismételj a másik lábbal. Amikor hátul van a lábad a levegőben, mozgasd a "szárnyaidat", mint a flamingó, de közben tartsd meg az egyensúlyt.

Teve

Térdelj le a talajra kissé nyitott lábakkal, a talpaid legyenek csípő szélességben. Tedd a kezed a csípődre és lélegezz mélyeket. Kilégzés közben hajlítsd hátra a hátad, a csípőd ne mozduljon el. Dőlj hátra, a kezeiddel érintsd meg a talpaidat, fejed hajtsd hátra. Kész is a teve póz.

Béka

Áll a padlón, lábaid legyenek csípő szélességben egymástól. Hajlítsd be a térdeidet, indulj el lefelé, kezeiddel támaszkodj meg a padlón a lábaid között. Testsúlyoddal dőlj kicsit előre, majd vissza, és brekegj, mint egy béka.

Pillangó

Ülj le a földre, mintha töröküléshez készülnél, de a talpaidat érintsd össze. Tedd a kezeidet a talpaidra, és nyomd a térded lefelé a föld felé. Csapkodj a "szárnyaiddal" a lábaid fel és le mozgatásával, ahogy egy pillangó teszi.

Hátrahajtott pillangó

Készíts egy hengert egy takaróból, tedd a földre. Feküdj le úgy, hogy a hátad nekitámasztod ennek a hengernek, vedd fel a pillangó pózt a lábaiddal, a karjaid szélesen tárd szét vállmagasságban. Ebben a pózban kitárul a mellkasod, több oxigént kap a szíved és a tüdőd. Lassul a pulzusszám, csökken a testhőmérséklet, lecsendesedik az elme.
A cikk forrása itt.

Hozzászólások

Támogatóink ajánlatai

h i r d e t é s

Facebook

Szponzorált hirdetések

Legkeresettebb címkék