Terhesség hétről hétre

Baba fejlődése

40 után nem adják ingyen a fittséget-Tippek

2017. január 6. | Frissítve: 2017. január 16.

Forrás: Medipress

A legtöbb ember a 40. születésnapja körül ébred rá, hogy már nem tinédzser: sokaknak már olvasószemüvegre van szükségük, mások hízni kezdenek. A szakemberek szerint ez az a pont, amikor már aktívan tenni kell azért, hogy egészségesek maradjunk.

40 után nem adják ingyen a fittséget-Tippek

Létezik néhány tipp, amely segíthet abban, hogy fittebbek maradjunk, s csökkentsük az időskori betegségek kialakulásának kockázatát is.
1. Minden héten ugyanabban az időpontban álljunk a mérlegre.
2. Érdemes akkor elkezdeni az edzéseket, amikor enni is kevesebbet kezdünk.
3. Fontos, hogy legyenek, akik támogatnak bennünket az életmódváltásban. Ha nincs a környezetünkben ilyen ember, a Facebook-csoportok is segíthetnek.
4. Aludjunk mindig eleget.
5. Az étkezésekhez üljünk asztalhoz - akkor is, ha éppen rohanásban vagyunk.
7. Üljünk nyugodtan, és töltsünk egy percet koncentrálással, mielőtt enni kezdünk.
8. Minden falat után tegyük le a villát és a kést, tehát tartsunk apró szüneteket.
9. Tilos tévézni vagy olvasni evés közben, mivel így kiürül a tányérunk anélkül, hogy emlékeznénk rá, hogy bármit is ettünk.
10. Fontos csökkenteni az üléssel töltött időt. Ha a számítógéphez köt minket munkánk, igyekezzünk többet állni.
11. Léteznek különféle applikációk, amelynek segítségével mérhetjük, mennyi cukrot fogyasztottunk. A Sugar Smart pl. ilyen.
12. A jutalom mindig valami olyasmi legyen, amit nem lehet megenni.
Ez az a pont, amikor a szakemberek szerint az alkoholbevitelt is érdemes csökkenteni, mivel szervezetünk már kevésbé képes a regenerálódásra, mint húsz évvel korábban.

Hozzászólások

Támogatóink ajánlatai

h i r d e t é s

Facebook

Szponzorált hirdetések

Legkeresettebb címkék