Terhesség hétről hétre

Baba fejlődése

Hasfaragó

Szerző: Latin Anikó

2009. július 23. | Frissítve: 2016. február 9.

Forrás: Baba Magazin

Az edzett, izmos has a legtöbb nő álma. Az alábbi gyakorlatok segítségére lehetnek ennek megvalósításában!

Hasfaragó

Otthon végezhető egyéni tornaprogramjába illesszen be hasizom-erősítő gyakorlatokat. Rendszeres tornáját bemelegítéssel kezdje és minden gyakorlatot csak a kellemes kifáradásig végezze. Ne feledkezzék meg a helyes légzésgyakorlatokról sem: mindig az orrán át szívja be, s a száján fújja ki a levegőt.

Feküdjön a hátára, a térdét húzza fel, talpak a talajon kis terpeszben. Karját tegye a törzse mellé.

Húzza be a hasát, lassan emelje fel a fejét és a vállát is. Emelkedés közben fejét tartsa a gerincével egyvonalban, az állát ne nyomja a mellkasa felé. Ereszkedjék vissza, lélegezzen jó mélyet. Ismételjen néhányszor.

Háton fekve, talpak a talajon. Kezét helyezze a combjára. Innen:

Húzza be a hasát, emelje fel a fejét, vállát, a felső háti szakaszt is, közben kezét csúsztassa a térde felé úgy, hogy háta felső szakasza még tovább emelkedjék. Fejét tartsa egyvonalban a gerincével. Térjen vissza a kiinduló helyzetbe és ismételjen néhányszor.

Talpak a talajon, terpeszben. Karját helyezze oldalra vállmagasságig. Hasát húzza be! Ezt követően:

Törzsét kissé emelve, egyik kezével érintse meg az ellenoldali comb külső felét. Ereszkedjék vissza és ismételje a gyakorlatot néhányszor a másik oldalon is.

Egy szék szélén ülve, kezek a csípőn. Talpak a talajon terpesztartásban, törzse legyen egyenes, könyökét feszítse kissé hátra. Ezután:

Lábával erősen kapaszkodjék a talajon és dőljön hátra addig, ameddig egyenesen képes tartani a gerincét. Ebben a helyzetben ringassa néhányszor felsőtestét pici mozdulatokkal fel-le. Pihenés után ismételjen a kellemes kifáradásig.

Összefont ujjakkal emelje karját magastartásba. Nyújtózzék, majd:

Tárja szét karját oldalra vállmagasságig, és közben dőljön kissé hátra egyenes törzzsel. Térjen vissza a kiindulóhelyzetbe, ismételjen néhányszor lassú tempóban.


Kapcsolódó cikkeink:
  • Tornázzunk: lapos has szülés után
  • Mi lesz a hasammal?
  • Így lesz lapos hasad szülés után
  • Fitnesz szülés után

  • Kapcsolódó hasznos cikkeink és szolgáltatásaink

    Legjobb cikkeink a témában

    Hozzászólások

    Támogatóink ajánlatai

    h i r d e t é s

    Facebook

    Szponzorált hirdetések